#1 Skrevet November 16, 2011 (endret) Jeg skal koble opp en kabel for tilkobling av et takmontert arbeidslys festet til takstativ slik at jeg kan sette det opp bare når jeg behøver det. Arbeidslyset er på 192W, LED og gir 17000 Lumen. Jeg lurer på hvor det er føringer for å trekke strømkabel fra batteri og bak. Jeg har kikket litt på torpedoveggen og ser et par føringer, men hvor dukker de opp og hvor er det smartest å trekke kabel? Noen som kan opplyse meg. Eventuelt kan jeg bruke sigarett tenner uttaket bak i bilen. I min bil er det 2 sigarett tenner uttak på bilen og det sitter en 25A sikring på dette orginalt som skal gi mulighet for å trekke 300W. Men vil det være mulig å trekke 200W ut ifra sigarett tenner uttaket uten å brenne av noen ledninger ?! Regner vel med at sikringen tenkes delt på begge uttak, Hvis jeg kan bruke sigarett tenneren hadde dette vært optimalt, men hvis ikke.,. Hvordan finner jeg kabelføringe ?!: Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...