#1 Skrevet November 16, 2011 Hei! Jeg får til å slå det på maunelt, men når jeg setter bryteren i stillingen slik at det skal lyse når jeg åpner døren skjer det ikke noe? Mens i bagasjerommet slår bagasjeromslyset seg på når det åpnes. Noen som vet hva som er galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2011 er det bare bagasjerommet som får lyset til å slå seg på? ingen av dørene? jeg har skiftet en mikrobryter i låsekassa på golfen min som var ødelagt. den gjorde at lyset ikke kom på. etter den ble skiftet var alt i orden igjen. usikker på om det fungerer slik hos deg da, men er nå en tanke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2011 Bryteren i døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2011 hehe bagasjerommet har ikke noe med dette å gjøre, jeg bare tok et eksempel på at det funker, mens døra ikke vil slå på coupe lyset. Ehm hvor ligger låskassen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2011 på bakdørene er bryteren i "karmen", du ser den med en gang du åpner døren, liten pinne som stikker ut. Framme sitter den i låsekassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...