#1 Skrevet November 17, 2011 Heisann, Er det noen som vet hvorfor blinklysene ikke blinker når jeg låser opp bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2011 Til meg så blinker de ikke når jeg låser, men blinker når jeg låser opp.. Så er litt nysgjerrig på dette selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2011 Vet vertfall at det er vanlig at det ikke blinker om en dør/panser ikke er ordentlig lukket når man låser den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2011 Hmmm, det kan kanskje ha en sammenheng med at baklukesensoren min er defekt da..? For lyset for åpen bakluke lyser konstant hos meg, begynte å blinke sist vinter, og har sikkert fått et ledningsbrudd.. Da må det forskes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2011 har det samme på min av å te men kunn på lås, tror det er en ukontakt i microbryteren i pasasjerdøra mi før samtidig så går ikke lyset på inni bilen når jeg åpner døra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...