#1 Skrevet November 17, 2011 (endret) har en passat 01 1,9 tdi som har begynt å fuske på fast sted på turtallet. fusker på 2600. og noen ganger er det som om motoren ikke går skikkelig og abs og antispinn lyset (esp?) lyser. da starter jeg bare på nytt og problemet er vekke. har skiftet temperaturgiveren da jeg fikk det som feil på diagnosen (g62) var ok en stund, men feilen kom tilbake. skiftet en vakumslange som turboen hadde svidd i to, uten at det gjorde underverker. er litt i villrede, ikke har jeg skrudd mye på bil før jeg fikk passaten: klø : og nå har jeg ikke peiling på hva det kan være. noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2011 har en passat 01 som har begynt å fuske på fast sted på turtallet. fusker på 2600. og noen ganger er det som om motoren ikke går skikkelig og abs og antispinn lyset (esp?) lyser. da starter jeg bare på nytt og problemet er vekke. har skiftet termostat da jeg fikk det som feil på diagnosen (g62) var ok en stund, men feilen kom tilbake. skiftet en vakumslange som turboen hadde svidd i to, uten at det gjorde underverker. er litt i villrede, ikke har jeg skrudd mye på bil før jeg fikk passaten: klø : og nå har jeg ikke peiling på hva det kan være. noen som kan hjelpe meg? Var ikke termostaten, men temperaturgiveren som var G62. Ble det verre på vei hjem i stad? For de som lurer så er det en 1.9TDI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2011 ja, den fusket på 26-2700 såjeg prøvde og kjøre den høyere opp på turtall for og se om det ble verre eller bedre, når jeg nesten var hjemme var det minimalt me fusk, så eg vett ikje ... det kom hvertfall tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2011 Viser seg at problemet er kommer når motoren er varm og er fin når den er kald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2011 nå var problemet der når den var kald også, virker som den nykker, og ikke får den blandingen den skal ha. Falsk luft? kondens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2011 var periodisk feil på dyse 1..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...