#1 Skrevet November 18, 2011 Hei! Nå byner det å bli friskere og kaldere i lufta, og her jeg bor, kan det på det værste bli opp imot -32 om jeg ikke husker feil, der jeg jobber. Da gjør det nesten vondt å starte bilen asså.. Ikje bra.. Så nå vurderer jeg Defa.. Og har igrunn tenkt på å rett å slett kjøpe full pakke. Lader, element, kupevarmer, timer og hele greia. Det jeg da lurer på, er om det er noen her inne som har erfaring med monteringa på disse typer biler? Tenker litt på strømkabel gjennom torpedoveggen, om det er lett å finne hull f.eks Og generellt montering, om det er en grei sak? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2011 Møller har (til VW i alle fall) Defa Warm-Up komplett pakke med trådløs styringsenhet og kupevarmer til 8695,- ferdig montert. Pakken består av motorvarmer, batterilader, kupe'varmer og SmartStart styringsenhet. Ref:Volkswagen høstkampanje 2011. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2011 Hei, og takk for svaret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...