Tvangs kjøre El Vifte til radiator i c4 s4??

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en S4 med front montert cooler som jeg gjerne kunne tenkt meg litt bedre kjøling på, tenkte da å kunne benytte den org el vifta til ac`n

Har søkt på nettet og rota litt i lednings nettet på bilen men blir ikke klokere av dette så spør her igjen :)

På S4 c4 styres vel ekstra viften på radiatoren av AC og muligens etter kjøling på bilen, på min er ac`n ute av drift og knappen i bilen er da umulig å aktivisere siden den slår ut straks.

Er det noen som har koblet opp denne eller vet åssen dette kan gjøres? er da ute etter å få viften til å gå bare ved å benytte AC knappen i bilen som en av/på bryter... dette må da vere mulig ved å snik koble trykkfølerene eller signalene inn til Ac`n ? eller?

Dette er jo til stor hjelp på kjølinga i alle fall om sommeren og etter litt hard kjøring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte en styreboks fra ei volvo vifte, la opp ett PVM signal fra Autronicen og lagde en tabell på dette, så går det automatisk, så slipper du å styre med bryter, da kan du få den til å trigge på det du vil :) Oppskrift ligger på autronic forumet (MRM)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte en styreboks fra ei volvo vifte, la opp ett PVM signal fra Autronicen og lagde en tabell på dette, så går det automatisk, så slipper du å styre med bryter, da kan du få den til å trigge på det du vil :) Oppskrift ligger på autronic forumet (MRM)

hvorfor bruke styre boks fra volvo, er den enklere og koble opp og passer den i steden for den som sitter en eller annen plass ?

Tenkte kansje det var mulig å koble seg inn på ac signalet jeg, skal bruke denne vifta kun ved tomgangs kjøring og venting på street legal og lignende så det er helt greitt å bruke ac knappen viss jeg kunne fåt til det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.