#1 Skrevet November 18, 2011 (endret) Hei. Noen som har peiling på om det går ann å få kjøpt en slags docking/kabel så det går ann å få koblet Iphonen til anlegget i en Audi a4 2,0T FSI med MMI Selvfølgelig. 2006mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2011 Spiller du har ? http://www.ebay.com/itm/270780558608?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Denne bruker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2011 For å være helt ærlig så vet jeg ikke helt, har ikke satt meg helt inn i dette enda siden jeg fikk bilen i går. Men det er en 2006 mod med navi. Trodde den het MMI. Men det jeg er ute etter er noe som jeg kan montere i hanskerommet ved siden av cd-skifter. Jeg mener å ha sett en slags dockingstasjon men det er kanskje til nyere modeller? Noe peiling på BT til dette også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2011 Husker ikke 100%, men om noen annen ser dette så kanskje de kan hjelpe mere på vei... Kjøpte iPod docking som jeg har i hanskerommet, men så kommer spørsmålet om hvor jeg fikk kjøpt det.. Hugaas Trading eller noe sånt, men mener at han som driver der er her på forumet. Merket heter iallefall Dension, og det finnes diverse modeller. Håper det kanskje hjelper litt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2011 Husker ikke 100%, men om noen annen ser dette så kanskje de kan hjelpe mere på vei...Kjøpte iPod docking som jeg har i hanskerommet, men så kommer spørsmålet om hvor jeg fikk kjøpt det.. Hugaas Trading eller noe sånt, men mener at han som driver der er her på forumet. Merket heter iallefall Dension, og det finnes diverse modeller. Håper det kanskje hjelper litt :-) Takk takk Tom :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2011 Da har morgan her på forumet gitt meg det jeg trenger av info og hjelp. Han selger disse løsningene på finn.no til en grei pris. Anbefales til andre som er ute etter samme løsningen. Takk Morgan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...