periodisk feil på dyse 1 passat 1,9 tdi 2001?

Anbefalte innlegg

hvor dyrt er dette?:confused: kan det bare være dårlig kontakt? hvordan løse dette billigst mulig?: klø :

takk for svar på forhånd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende det bare er ledningsnettet til PD elementene som må skiftes grunnet dårlig kontakt.

Hvis elementet må skiftes mener jeg delen koster ca 6500 kr hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende det bare er ledningsnettet til PD elementene som må skiftes grunnet dårlig kontakt.

Hvis elementet må skiftes mener jeg delen koster ca 6500 kr hos Møller.

Dette er noe som er lett å fikse uten for mye avansert utstyr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er man normal hobbymekker skifter man ledningsnettet selv på en times tid - bare husk på å varme opp plastskinnen ledningsnettet ligger i før det tres inn, ellers knekker den, og det er ikke bra. Å skifte et PD-element krever en del justering og spesialverktøy, så selv om det ikke er vanskelig er det litt kronglete. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er man normal hobbymekker skifter man ledningsnettet selv på en times tid - bare husk på å varme opp plastskinnen ledningsnettet ligger i før det tres inn, ellers knekker den, og det er ikke bra. Å skifte et PD-element krever en del justering og spesialverktøy, så selv om det ikke er vanskelig er det litt kronglete. :)

Takk for svar, hvor ligger disse ledningene, under toppen? Slik har jeg forstått det. Er det noe spess å tenke på når du skrur av toppen? Noen som har gjort dette før på denne motoren og har noen tips?

Takk for svar, jeg er fortsatt på grunnkurs i mekking....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under toppdekselet, ikke toppen. Ikke noe spesielt med det, men det lønner seg å bruke litt (ikke alt for mye) pakningsmasse på pakningen når du setter dekselet på igjen for å unngå oljelekkasjer. Trekk også til med momentnøkkel. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under toppdekselet, ikke toppen. Ikke noe spesielt med det, men det lønner seg å bruke litt (ikke alt for mye) pakningsmasse på pakningen når du setter dekselet på igjen for å unngå oljelekkasjer. Trekk også til med momentnøkkel. :)

Takk for kjapt svar og takk for hjelpen, ska bli orden på d nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det fikset, prisen ble 2800 for skift av ledningsnett til PD elementene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.