#1 Skrevet November 20, 2011 tøft slowmo klipp av en audi 80 med litt påstilt motor. du ser hvordan karroseriet vrir seg av kreftene! spol frem til 1.28 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2011 (endret) Repost. Men mulig den bare ligger i du gjør det helt riktig bilutgave tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2011 sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2011 ikke noe problem me at det er en repost da! fikk den med meg nå jeg så... syk bil da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2011 ikke alle som nerder rundt 24\7 på forumet da... ikke sett den før jeg heller. Latterlig maskin ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2011 brutale saker altså er flere cm det ser ut som motor vris seg i fronten, å her regner meg med det står 100% stive motorfester! detta ser jo ut til å være en fullblods drag bil... men en som imponerer meg mye er "silver s2 " som kjører niere med s2 som han bruker daglig på gata ! Det er rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2011 Vet jeg har sett klipp i slowmotion av jonus sin gamle også. Samme klippet som dette: Vrir seg godt den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2011 Her er det også vridning i karross. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2011 Det er sykt å se hvordan dekka krøller seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...