#1 Skrevet November 27, 2011 (endret) SOLGT ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2011 Ren nyskjerrighet, vet du hva det koster i avgifter å få registrert den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2011 Var ca 130-140 000,- når jeg sjekket for ca 1 år siden på vanlig beregning . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2012 Vurderer å selge bilen i deler om jeg har seriøse kjøpere på motor/girkasse/understell etc .. Ring meg eller send PM for mer info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2012 Noen som er innteresert i noen deler ? Motor, girkasse, innteriør ++ ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2012 Opp igjen kom med bud. MÅ BORT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2012 Selger du i deler, så å forstå? I så fall er jeg interessert i multifunksjonsrattet med tilhørende kabler og slepering, er omtrent det eneste jeg synes mangler i min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2012 Selger du i deler, så å forstå?I så fall er jeg interessert i multifunksjonsrattet med tilhørende kabler og slepering, er omtrent det eneste jeg synes mangler i min Vureder å selge bilen i deler ja om jeg vet jeg har kjøper på større deler som motor, girkasse etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...