Anbefalte innlegg

har byttet duosensor g419 som tilhører esp systemet , men får ikke kontakt med den i vag com... noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått feil sensor.... har fått 8E0 907 367 A skulle hatt 4F0 907 367 ,får ny så da håper jeg det ordner seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen skulle få dette problemet så kan jeg fortelle at ESP lampa mi begynte å lyse en dag , og har fått feil mld.

: impossible signal G419. måtte tilslutt ha en time hos møller for å få bekreftet at det var denne sensoren som var gåen. det var den og må få erstattet denne . den koster 7800kr: eek : det var jeg ikke villig til å betale sånn uten å skjekke litt først. fant en på nettet fra tyskland som selger disse og har fått tilsendt en ny sensor for 1530kr + 612kr i toll og mva. men med mitt uhell har han sendt meg feil sensor.

men han er en grei kar og sender meg en ny med riktig delenr. og jeg bare returnerer den jeg fikk,så han ordner opp.

vet at du finner mye på e-bay billigere ,men er litt skeptisk med tanke på at den sensoren tydeligvis kan gå i stykker så vet en liksom ikke helt hva man får.... kan jo selvfølgelig gå bra ,men satset mere på et fima med alt av kontakt adresse og tlf nr på nettsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er nå i orden. jeg fikk tilsendt ny sensor med riktig delenr. og da blei lampa borte og alt fungerer! det kom på 2100kr: rolleyes men på møller skulle de ha 7800kr kun for sensoren: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.