#1 Skrevet November 20, 2011 (endret) lurer på om det finnes adaptere som gjør at man får audi-felger på en porsche eller må dette custom bestilles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2011 Det finnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2011 så bra takk håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2011 Anbefaler fra 20mm tykke. Vet ikke hvor mye plass du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2011 Anbefaler fra 20mm tykke. Vet ikke hvor mye plass du har? det vet ikke jeg heller ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2011 hehe ser nå at jeg skrev feil i overskriften MENTE fra 5x130 til 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2011 Du skal alså ha Porsche felgar på ein bil som har 5x112 boltsirkel orginalt? det finnes helt ned i 15mm har det på min egen bil. Anbefaler H&R sine disse selger vel både P&R Håkon og Koolart Martin. men sjekk prisen først den varierer hos de forskjellige;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2011 Du skal alså ha Porsche felgar på ein bil som har 5x112 boltsirkel orginalt? det finnes helt ned i 15mm har det på min egen bil. Anbefaler H&R sine disse selger vel både P&R Håkon og Koolart Martin. men sjekk prisen først den varierer hos de forskjellige;). nope audi felger på en porsche er tankegangen jeg har adapter for å sette porsche felger på både touranen 5x112 og 80'in 4x100 mot 5x130 men vurderer om jeg kan sette bbs speedline felgene på 964'n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2011 OT: Håper du drikker deg MØKK drita på kiel båten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2011 OT:Håper du drikker deg MØKK drita på kiel båten det kan du tro jeg skal teste toppfart dagen vi kommer i land jeg hehe:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2011 de har har et sinsykt utvalg av spacere ivertfall http://adaptitusa.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 2, 2011 de har har et sinsykt utvalg av spacere ivertfall http://adaptitusa.com/ sykt utvalg har du helt rett i og de har også 5x112 adaptere til porscha mi så da får vi se om det blir sendt bestilling dit om ikke lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...