#1 Skrevet April 5, 2005 Hei folkens! Skal kjøpe senkesett(dempere og fjærer) til Golfen nå,og i den forbindelse har jeg et lite spørsmål:Er det noen som kan anbefale et verksted her i nærheten som monterer noe sånt billig og bra?Gidder ikke å dra på Dahles for å gjøre det,for der koster det vel skjorta... Mvh Lars Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2005 Hør med Quick Drive på andre siden av fossen, ligger like ved gatedalen (fyllinga). De er billige og har ikke så lange ventetider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2005 Hør med Quick Drive på andre siden av fossen, ligger like ved gatedalen (fyllinga). De er billige og har ikke så lange ventetider.. Enig med Knut der! Jeg bruker også Quick drive. Snakk med en som heter Thorbjørn der. De er meget fleksible samt rimelig i pris. God service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2005 Jeg har også brukt Quick Drive i Sarp til service og litt forskjellig på min nåværende og forrige bil, kan anbefale de. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...