Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Skal kjøpe senkesett(dempere og fjærer) til Golfen nå,og i den forbindelse har jeg et lite spørsmål:Er det noen som kan anbefale et verksted her i nærheten som monterer noe sånt billig og bra?Gidder ikke å dra på Dahles for å gjøre det,for der koster det vel skjorta...

Mvh

Lars Ove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Quick Drive på andre siden av fossen, ligger like ved gatedalen (fyllinga). De er billige og har ikke så lange ventetider..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Quick Drive på andre siden av fossen, ligger like ved gatedalen (fyllinga). De er billige og har ikke så lange ventetider..

Enig med Knut der!:) Jeg bruker også Quick drive. Snakk med en som heter Thorbjørn der. De er meget fleksible samt rimelig i pris. God service.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også brukt Quick Drive i Sarp til service og litt forskjellig på min nåværende og forrige bil, kan anbefale de.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.