#1 Skrevet November 20, 2011 Jeg leitet i meg ihjel i ukesvis før jeg fant denne. Dette er en overgang du trenger dersom du skal montere facelift lykter i en prefacelift a4. http://www.carparts-online.de/shop/Teile-fuer-Audi/Audi-A4/Serienteile-fuer-Audi-A4/Audi-A4-B5-Facelift-Scheinwerfer-Adapter-Kabel-Set::3575.html Koster noen hundrelapper men løser et problem som ALLE med facelift lykter støter på! Har selv bestilt disse, og skal komme tilbake til kvaliteten når de blir montert Håper dette kan være til hjelp for andre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2011 De selges fra flere produsenter. Er en del i norge også. Skal du virkelig komme billig unna gjør som meg å dra på huggern å klipp av ledningsnett fra facelift og lodd i ledningsnettet. Dette funker som juling, så slipper man masse tilkoblingspunkter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2012 hei har samme problem på en ny innkjopt 97 a4 med facelift lykter allt lyser eller ingen ting koblingsskjema? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2012 møller selger alt du trenger for under 300kroner...jeg har laga flere sånne overganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 (endret) Er det sånn å forstå på dere her i tråden at det koblings overgangen som Martin Hauge la med link til IKKE er å anbefale??? Eller er det kun disse som skal til for å få lys, og er dette så enkelt som det virker til å være plugg and play. Jeg har akkurat bestilt meg Depo facelift lykter til en A4 95mod prefacelift som jeg skal bygge om til facelift front på og lurer derfor på om jeg skal bestille meg slike overganger http://www.carparts-online.de/shop/Teile-fuer-Audi/Audi-A4/Serienteile-fuer-Audi-A4/Audi-A4-B5-Facelift-Scheinwerfer-Adapter-Kabel-Set::3575.html Eller ikke. Setter pris på alle tips og vink for å få dette til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...