#1 Skrevet November 21, 2011 Heisann. Noen som har ettermontert Cruise control på T5 før? Jge har kjøpt delene, og lurer på om det er mye jobb å få ordnet det. Delene er altså nye hendler bak rattet med funksjon for Cruise, samt noen ledninger som stikker ut derfra og må kobles opp.. Fint om noen har en trinn for trinn beskrivelse.. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2011 Tysk: http://www.weetjewel.com/downloadmap/Cruise_control_t5.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2011 Håper noen kan hjelpe bernt med dette, så han kan gjøre det på min bil etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2011 Har du kjøpt komplett ledningsnett, eller løse ledninger som det står beskrevet i guiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2011 Har du kjøpt komplett ledningsnett, eller løse ledninger som det står beskrevet i guiden? Skal ta et bilde av delene i kveld og legge ut. Men det henger bare løse ledninger ut bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2011 Jeg tok feil her. Ledningene er løse ja. Legger ved etpar bilder her. Fint om noen kan hjelpe meg med en løsning på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2011 Jeg har dessverre ikke monteringsanvisningen fra Kufatec på noe sånt Da blir det bare å gjette, og det er ikke noen vits. Vanligvis skal imidlertid dette kobles til på motorstyringen, men du har jo en del ledninger for å si det pent, og hvor de skal er slett ikke godt å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2011 (endret) Jeg har dessverre ikke monteringsanvisningen fra Kufatec på noe sånt Da blir det bare å gjette, og det er ikke noen vits. Vanligvis skal imidlertid dette kobles til på motorstyringen, men du har jo en del ledninger for å si det pent, og hvor de skal er slett ikke godt å si. Fikk beskjed i dag om at det var endel jobb og litt trøblete, så han anbefalte å sette den på Møller for det.. Pris for montering fra Møller 2490,- Trur like gjerne jeg går for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2011 Håper noen kan hjelpe bernt med dette, så han kan gjøre det på min bil etterpå D blir Gromstad på meg, Magnar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...