Blinkerele A4 2000 - Hvor finner jeg dette?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor blinkereléet på A4 2000 modell ligger? Fjernlys fungerer ikke og tenkte å begynne med å sjekke reléet først. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter vell bak dekslet som er under rattet tenker jeg meg. Men hvorfor kaller du det blinkerele? blir jo forvirra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinklysreleet ligger i varselllysreelet som er en stor klump bak knappen du trykker på når du slår på varsellysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke rart du blir forvirra, blir det selv :). Problemet er fjernlysene. Jeg tenkte å sjekke her om noen vet hvor reléet til fjernlysene sitter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter under beina som nevnt over mener jeg på. Tror det er releplass 8 eller 9.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Skal ut å sjekke nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort noe så enkelt som å sjekke/Skifte pærer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærene er selvfølgelig sjekket. Det er merkelig at fjernlysene fungerer når jeg drar bryteren mot meg(lyshorn), men ikke når jeg skal ha langlysene på permanent. Hører ikke noe relé klikk når jeg tenner lysene. Kan det være at det ikke er noe relé, kun bryter og at denne er gåen?

Noen med erfaring fra dette tidligere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du har lysbrytern i riktig posisjon da? om denne står feil, eller bilen tror den står feil får du ikke satt på langlys annet enn at du drar spaken fram og holder den der. Funker dashbordlyset som det skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var lysbryteren, og nå er den byttet. Det er ikke noe rele til lysene, alt sitter i bryteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.