#1 Skrevet November 21, 2011 Etter en liten skrens før helgen slo eps inn som forventet. Problemet etter dette er at bremsene ikke slipper. Nå lyser ABS og EPS-lampe så fort bilen begynner å trille. Har kjørt 1km etter dette for å se om den kobler ut igjen, men den bremser fortsatt på alle hjul! Har lånt VAG-COM program men det er litt stress med MAC. Hvis noen har et hett tips er det sweet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2011 Control Module Part Number: 8D0 907 389 E Component and/or Version: ABS/ESP allrad D36 Software Coding: 06257 Work Shop Code: WSC 00600 3 Faults Found: 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 35-00 - - 00526 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00302 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2011 Hvordan bil har du? Den feilen med brake pressure sensor (g201) betyr nok at hydraulikk enheten er defekt og må skiftes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2011 2000mod A6 2,5tdi Er det ikke litt spesielt at bilen ikke slipper opp bremsetrykket? Er jo håpløst å flytte på bilen. Tørr ikke kjøre mer enn 20-30km/t og bremsene blir fort varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2011 Kommer de tilbake hvis du sletter feilkoder da? To av de er jo intermittet, altså at de kommer og går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2011 Jeg slettet feilkodene flere ganger uten endring. Så tok jeg ut sikringene til ABS og EPS og nå funker det fint igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2011 Nå sitter jeg her igjen med alle hjula låst. Er det ingen som har peiling på hvordan man kan kjøre uten denne ESP hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2011 Du må nok bytte pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...