Anbefalte innlegg

Etter en liten skrens før helgen slo eps inn som forventet. Problemet etter dette er at bremsene ikke slipper. Nå lyser ABS og EPS-lampe så fort bilen begynner å trille. Har kjørt 1km etter dette for å se om den kobler ut igjen, men den bremser fortsatt på alle hjul!

Har lånt VAG-COM program men det er litt stress med MAC. Hvis noen har et hett tips er det sweet :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Control Module Part Number: 8D0 907 389 E

Component and/or Version: ABS/ESP allrad D36

Software Coding: 06257

Work Shop Code: WSC 00600

3 Faults Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

35-00 - -

00526 - Shareware Version. To Decode all DTCs

27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00302 - Shareware Version. To Decode all DTCs

35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bil har du?

Den feilen med brake pressure sensor (g201) betyr nok at hydraulikk enheten er defekt og må skiftes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000mod A6 2,5tdi

Er det ikke litt spesielt at bilen ikke slipper opp bremsetrykket? Er jo håpløst å flytte på bilen. Tørr ikke kjøre mer enn 20-30km/t og bremsene blir fort varme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer de tilbake hvis du sletter feilkoder da? To av de er jo intermittet, altså at de kommer og går!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slettet feilkodene flere ganger uten endring. Så tok jeg ut sikringene til ABS og EPS og nå funker det fint igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sitter jeg her igjen med alle hjula låst. Er det ingen som har peiling på hvordan man kan kjøre uten denne ESP hjernen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.