#1 Skrevet November 21, 2011 Spilleautomaten tar opp plass i låven og blir ikke brukt. Følger med sett med nøkler samt instruksjonsbok , 2 berusede karer prøvde å få den til i beruset tilstand det endte med att den ikke lyser i øverste delen..(Trykka kanskje på litt for mye knapper men orker ikke å sette meg inn i instruksjonsboka). 1700,- Som er ingen upris da noen forlanger 5000 for disse.. André Er ikke på min egen pc nå skal få lagt ut bilde når jegkommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2011 Spilleautomaten tar opp plass i låven og blir ikke brukt. Følger med sett med nøkler samt instruksjonsbok , 2 berusede karer prøvde å få den til i beruset tilstand det endte med att den ikke lyser i øverste delen..(Trykka kanskje på litt for mye knapper men orker ikke å sette meg inn i instruksjonsboka). 1700,- Som er ingen upris da noen forlanger 5000 for disse.. André Er ikke på min egen pc nå skal få lagt ut bilde når jegkommer hjem. Har du bilder av den? Ka er gale med den utenom lyset i øvre delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2011 Den er ikke riktig innstilt. Skal se om jeg får lagt ut noe bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2011 Dette er ein automat som ein pytter på penga og som ein kan vinne(sine egne penger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2011 Her er ett bilde Kom på att det er ett lite deksel der som pengene ruller ned i som må limes ( det var limt fra før så var vi litt har hendt når vi utforsket.) Må bare legge til att vi har brukt den med penger og den har fungert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2011 Gøy når folk sier de skal ha den så er det ikke svar å få . Enda 4 sale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2011 hadde det vært nærmere så hadde jeg kjøpt den tvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2011 Ja det er billig.. Nå er det ikke mangen ute men når jeg så på for 1.5 år siden så lå de til 5000,- +/- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2012 Ja kipt det er så langt vekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2012 Kan nokk få den frakta til deg Ernst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2012 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...