Oppgradering av lager på nyoverhalt turbo

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en nyoverhalt Garret GT 1749 turbo til Golfen her en dag. Noen som vet om det er mulig å oppgradere lagerne på en slik turbo her til lands ? 360 thrust lager er jo mye mere holdbart enn de som står der. Er noe slikt "vits" i å koste på en slik turbo eller er det bare å kjøre på å drite i en slik oppgradering ? Er jo ikke den dyreste turboen som er å få tak i da akkurat. Men med mye ladetrykk så blir jo levetida forkorta "noe" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag til hvem kan gjøre slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du legge penger i en sånne liten turbo? Er ikke god for noe ladetrykk uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du legge penger i en sånne liten turbo? Er ikke god for noe ladetrykk uansett!
Betalte ikke rare summen for den å den holder mer enn nok for mitt mål om effekt. Vil ha en kjørbar bil også......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OM den kommer seg på bilen så tror ikke jeg lagera er største bekymringen din ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er thrusten du skal bekymre deg for . Er de andre lagrene som havarerer først i de turboene der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.