#1 Skrevet April 5, 2005 Noen som har nokken 15" alu felger i brukbar stand liggendes i området? helst med sommerdekk.. skal på en golf 2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22275 Felgene bør vel pusses lakkes.... kanskje svarte siden det er inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2005 var vel 5 bolts ditta der.. trenge bare 4 hull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2005 Ole johnny går å snakka om å selge Brockane sine da...MEN det er jo 14-tommere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2005 Hørt snakk om ditta der men 14 blir litt vel lite på min.. Den e jo tross alt IKKE senka da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2005 har 4 15tommere liggende, men di mangler senterlokk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2005 Har fått tak i felga no Blei RH cup.. knapt brukt så blir vel bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2005 Du får senke da vettu hvem sine kjøpte du da? No får jeg bare mer og mer og mer troa på einser Golf og råsenking I morgen reiser bilen til Molde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2005 skal kjøpe åge sine, som sto på 1'er golfen.. Dem e jo knapt brukt Du blei endelig kvitt bilen altså.. va vel på tide Kjøp deg strøken 1'er du no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2005 Vist noen har et par felga så bare skrik ut... pga en litt vel useriøs fyr så ser det dårlig ut for RH cup felgane. Men fortsatt et lite håp, men om det ikke blir så trenger jeg fortsatt et sett sommer felga helst med dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...