#1 Skrevet November 22, 2011 Hei, Jeg har ett V-MAXX justerbart senkesett på en golf 1 som jeg mangler papirer til... Skal godkjenne bilen på mandag å klarer ikke finne igjen papirene mine Noen som kan hjelpe meg ?? Tror settet heter 60VW01 Lars Østheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2011 Kontakt et firma som selger dette merket så får du ut nye mot en slant så sant dem ikke er rævhøl da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2011 Hør med Håkon, P&R, han forhandler V-maxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2011 Ja, men vi er ikke noen offisell importør enda så har ikke tilgang på tüv. Her i Norge er det vel Vmaxx.no som er stedet. Kanskje det endrer seg etter Essen, skal i møte med dem da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2011 Ok, takk for svar.. Skal kontakte vmaxx.no i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...