#1 Skrevet November 22, 2011 Finnes det noen som vet delenummeret på AC-kompressor'n som sitter i min Golf GTI 8V 97 modell? Den har rett og slett skjært seg og går ikke rundt lenger i det hele tatt.... Har funnet noen brukte fra 1.6 L men er usikker om disse vil passe. Klarer ikke å lese av delenummeret på min gamle dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2011 Er vedlagt dokument til hjelp? tmp.fpi.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2011 Jess, tusen takk. Hvis denne er fra Golf 2.0 8V GTI så viser det at den er samme på 1,6 og det er til god hjelp... Ikke så vanskelig å få tak i da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2011 Jess, tusen takk. Hvis denne er fra Golf 2.0 8V GTI så viser det at den er samme på 1,6 og det er til god hjelp...Ikke så vanskelig å få tak i da :-) Motorkoden i gti'n min er AGG (96 modell), så tipper du har samme motorkode i din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2011 Sikkert riktig det, ja..... Takk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2012 Pent brukt kompressor ble kjøpt via http://www.finndel.no. Funket bra det. Måtte etterfylle gass og ta full service på AC-system. Men nå er alt OK... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...