#1 Skrevet April 5, 2005 Når det står innpress 45 som standard på audi 80en, men originalfelgene har ET 37, vil ikke det gjøre at felgene er "ulovlige" ? For maks man kan forandre sporvidden (uten spesiell godkjenning, biltilsynet?) er jo totalt 15mm, mens ET45-->ET37 blir 16mm ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2005 Når det står innpress 45 som standard på audi 80en, men originalfelgene har ET 37, vil ikke det gjøre at felgene er "ulovlige" ? For maks man kan forandre sporvidden (uten spesiell godkjenning, biltilsynet?) er jo totalt 15mm, mens ET45-->ET37 blir 16mm ? Hehe.... I så fall er vi jo kjeltringer hele gjengen... Har på feelingen at det er mange som ikke tenker så mye på akkurat den der...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2005 Min 80 B4 ble godkjent på biltilsynet med 8,5x17" ET 30 Står i vognkortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2005 Min 80 B4 ble godkjent på biltilsynet med 8,5x17" ET 30 Står i vognkortet Uten noe styr ? Hadde du papirer på felgene, eller sjekka de bare at det ikke subba og stakk utenfor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2005 Sjekket mine felger nå. Har ET35. Er det bare å stikke på biltilsynet så ordner de godkjenningen der. Eller må man snakke med inportøren først (Møller). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2005 Vil tro det var TÜV-papirer på felga, men det var ikke jeg som gjorde det. Han som tok inn bilen hadde tatt seg av dette. Felga satt på bilen da den kom fra Tyskland. Men den ble ikke godkjent med 9,5x17 ET 30 bak, så da hadde han satt på 15" vinterhjul bak, men allikavel skrev de det i vognkortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2005 Når det står innpress 45 som standard på audi 80en, men originalfelgene har ET 37, vil ikke det gjøre at felgene er "ulovlige" ? For maks man kan forandre sporvidden (uten spesiell godkjenning, biltilsynet?) er jo totalt 15mm, mens ET45-->ET37 blir 16mm ? Det kan være opp til 7 millimeter forskjell. (tror jeg:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2005 Det kan være opp til 7 millimeter forskjell. (tror jeg:p) Pr siden uten godkjenneing ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2005 Når det står innpress 45 som standard på audi 80en, men originalfelgene har ET 37, vil ikke det gjøre at felgene er "ulovlige" ? For maks man kan forandre sporvidden (uten spesiell godkjenning, biltilsynet?) er jo totalt 15mm, mens ET45-->ET37 blir 16mm ? Ikke noe problem så lenge det er orginalfelg til lik bil. Polo II ble levert orignalt med både Et 45 og 38 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...