#1 Skrevet November 23, 2011 HEI! Jeg har kjøpt S6-led og lurte på om noen i nærheten av Kolbotn ville være så elskverdige å bistå meg med å få det montert? Jeg har lest en del oppskrifter og er litt skeptisk til å ta av fangeren selv All eventuell hjelp settes stor pris på. /R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2011 BUMP 65 visninger men ingen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2011 Hei Ronny,jeg har montert s6 lykter på min s-line fanger. Om man ønsker et bra resultat,krever det nøyaktig kutt i fangeren. Kan forstå om det ikke er noen som ønsker å gjøre dette på andre sine fangere. Kutter man feil,så har man ødelagt fangeren,og det er jo litt kjiipt. Man må også tillpasse gitteret som er rundt tåkelysene,jeg kjøpte org s6 gitter og moddet den. Man må også ha motstand på s6 lyktene for å ikke få opp pærevarsell i instrumentet. Jeg var nokså i tvil selv for å kutte i fangeren,men synes det ble ok resultat. Evn kan du kjøpe org s6 fanger som er tilpasset lyktene,men blir jo da fort noe ekstra kronasjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...