#1 Skrevet November 23, 2011 (endret) Dette er en unik mulighet.Ikke mange som har orginal eskene til NES maskinene liggendes lengre! Nintendo 8bit maskin med alt tilbehør + 2 håndkontrollere. Eneste som mangler er dessverre supermario kassetten. Esken er hel og pen uten for mye bruksskader. Orginale isopor pakningen til NES. 1500,- + frakt. For de som ikke er medlem: mob 93222971 Dette er ikke hverdagskost. Dette er noe for retro samlere der ute! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2011 byr 500 for snes spilla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2011 Wow, dette er jo en gullgruve for kjennere!! Hadde jeg ikke hatt to stk. fra før hadde denne vært solgt på et blunk nå, til meg Også i originale eske. Herlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2011 Alt fungerer selvfølgelig? Min Døde akkurat for meg, så skulle gjerne hatt en ny en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2011 Alt fungerer. Skulle det være noe, så ordner jeg det. Har flere konsoller. Dette er som Lars Erik sier, gullgruve Alt orginalt! byr 500 for snes spilla Sorry, det er for lite dessverre, selv om esker o.l ikke følger med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2011 Siden du har flere konsoller, du har ikke bare selve konsollen til salgs da? Jeg trenger ikke eske o.l og alt av kabler og kontrollere har jeg liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2011 Vil helst ikke selge deler. Mulig jeg trenger noen selv skjønner du Jeg kan jo se om jeg har konsoll liggende. Men får ikke gjort dette før over helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2011 Ikke noe hast fra min side, har spillt mario nok timer i mitt liv til at jeg kan vente litt uten abstinenser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2011 Kan du liste opp navnene på SNES spillene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2011 (endret) TROY AIKMAN FOOTBALL WINTER OLYMPICS LILLEHAMMER` 94 WORLD LEAGUE BASKETBALL BLAZING SKIES F-ZERO DONKEY KONG COUNTRY BARKLEY SHUT UP AND JAM! MORTAL KOMBAT NHL 96 HOCKEY STARWING KICK OFF SUPER SOCCER DARIUS TWIN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2011 opp.. Ikke noe hast fra min side, har spillt mario nok timer i mitt liv til at jeg kan vente litt uten abstinenser Hei, bekalger Frank. Hadde ingen nes av kun maskin liggendes som var ok dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2011 Tror jaggu jeg tar de SNES spilla, fikk meg SNES maskin med Super Mario World til jul! Kommer til Oslo igjen på Mandag. Hører fra meg da God jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 25, 2011 Så bra Finnes ikke bedre julegave Bare å kontakte meg i morgen det. Tror jaggu jeg tar de SNES spilla, fikk meg SNES maskin med Super Mario World til jul! Kommer til Oslo igjen på Mandag. Hører fra meg da God jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2012 Denne vil jeg ha lakt ut på type Ebay.com osv. Større markede og mulighet til å få litt mer for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 27, 2012 Har tenkt på det og faktisk skulle gjøre det i helgen, men har aldri solgt noe via ebay og til utlandet. Så er usikker på fremgangsmåten her.Noen som har prøvd dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 20, 2012 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...