#1 Skrevet November 23, 2011 Utrolig bra dokumentar! Litt lang for de utålmodige men verdt hvert sekund: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2011 Skal si de har sansen for detaljer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2011 Den lagrer jeg på telefonen og ser den på flyet! Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2011 Jeg syns det var helt sykt strøkent i de gammle lokalene de hadde der! Men så fikk de de nye lokalene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2011 Jeg syns det var helt sykt strøkent i de gammle lokalene de hadde der! Nah, det var en knekt flis der... Dæsken, hvis ikke Ron Dennis hadde vært direktør hos McLaren, så hadde han vært på sinnsykehus sammen med mange av sine ansatte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2011 Nah, det var en knekt flis der... Dæsken, hvis ikke Ron Dennis hadde vært direktør hos McLaren, så hadde han vært på sinnsykehus sammen med mange av sine ansatte My tought excactly! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2011 Den lagrer jeg på telefonen og ser den på flyet! Nice da sitter du helt klart ved siden av meg. for denne ser jeg gjerne igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...