#1 Skrevet November 23, 2011 (endret) På min Audi A6 har jeg avtakbart hengerfeste, men for og få av denne trengst det en nøkkel Har prøvd alle nøkklene jeg fikk med når jeg kjøpte bilen, ingen virker... Noen som vet hvordan jeg da kan få tatt av hengerfestet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2011 Få deg en ny nøkkel. Hehe.. På sylinder ser du at det står et nøkkelnummer. Ta dette med til Møller og bestill inn ny nøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2011 På min forrige bil var det slik, men nøkkelen er rød runding på enden. Ser nesten ikkje ut som ein nøkkel, fort gjort og sjå feil, men har du sett i bagasjerommet ved reservehjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2011 Hvis jeg ikke husker helt feil står det et 3-sifret tall på sylinderen som du bestiller etter. Mener også å huske at disse nøklene er svindyre, 450kr pr stk elns. Både jeg og delefyren på Møller fikk sjokk, så jeg endte opp med 50% rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2011 Hvis jeg ikke husker helt feil står det et 3-sifret tall på sylinderen som du bestiller etter. Mener også å huske at disse nøklene er svindyre, 450kr pr stk elns. Både jeg og delefyren på Møller fikk sjokk, så jeg endte opp med 50% rabatt. Få deg en ny nøkkel. Hehe.. På sylinder ser du at det står et nøkkelnummer. Ta dette med til Møller og bestill inn ny nøkkel. Hehe, du har helt rett Knut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2011 Hadde samme Westfalia hengerfestet på min A6. Nøkkelen var festet ved å bli presset inn i isoporen til verktøysettet som satt i siden av bagasjerommet. Grunnen til at det er nøkkel er for at ikke noen skal kunne løsne festet fra bilen for så å stjele din tilhenger. Mange tilhengere kan nemlig låses etter at de er koblet til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2011 Jeg klarte å knekke nøkkelen inni låsesylinderen. Det var etter lang tid med rustløser og prøving for å få liv i låsen igjen. Går det an å borre ut låse sylinderen å få tatt av og på hengerfeste uten å bruke nøkkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2011 Har nettopp gjennomsøkt hele bilen, fant ingen nøkkel men jeg så på verktøysettet at der var en plass til denne nøkkelen i isoporen Jeg får ta meg en tur til møller da å få bestillt ett par stykker Men koster det virkelig 450kr pr. stk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2011 Jeg klarte å knekke nøkkelen inni låsesylinderen. Det var etter lang tid med rustløser og prøving for å få liv i låsen igjen. Går det an å borre ut låse sylinderen å få tatt av og på hengerfeste uten å bruke nøkkel? Det skal gå an å borre eller sprenge opp sylinderen, er ikke helt sikker på hvordan men jeg ville ikke brukt hengerfestet etter dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2011 Hentet fra http://www.westfalia-automotive.de/ I lost the key for my detachable tow bar. What can I do? You should always note the number of the key when you receive your automatically detachable tow bar. This number is stamped into the head of the key. With this key number, you can have your garage request a new key from us at any time. If you did not note your key number, have your garage or automobile dealer request a universal key set from us. This contains all of the available keys. After receiving the key set, try out the keys until you find the key that fits and send us back the entire set. You can order the required key or keys through your dealer by providing the number of the key. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 24, 2011 Har nettopp gjennomsøkt hele bilen, fant ingen nøkkel men jeg så på verktøysettet at der var en plass til denne nøkkelen i isoporen Jeg får ta meg en tur til møller da å få bestillt ett par stykker Men koster det virkelig 450kr pr. stk?? Nei, for 2 stk. Kommer i par. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...