#1 Skrevet November 23, 2011 Ca 160.000km - byttet skiver og klosser foran og bak (orig-deler fra Audi-verksted i Tyskland) ca 180.000km - byttet klosser foran (orig deler fra Audi i Sverige) ca 220.000km - anmerkning om slitte klosser og skiver bak etter service ca 240.000km - utslitte klosser foran Manuelt gir. Er dette normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2011 Hørres ut som noen kalippere som henger rundt forbi... Da slites det veldig mye fortere hvis stempelet ikke returnerer som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2011 kalippere ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2011 Ble det byttet noe på 220000km ? Kalippere har jeg stor tvil på det kan være, mulig caliper som er treg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2011 Ble det byttet noe på 220000km ?Kalippere har jeg stor tvil på det kan være, mulig caliper som er treg. Du tror ikke det er kalipper, men tror at kalipper er treg? Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2011 ESP som henger?? (hvis du har ESP da:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2011 Ble det byttet noe på 220000km ?Kalippere har jeg stor tvil på det kan være, mulig caliper som er treg. Nope, har avventet (det er ikke stål mot stål enda ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2011 ESP som henger?? (hvis du har ESP da:p) Har ESP ja, men ikke merket noe galt med den.... Men ESP og antispinn er kanskje noe som spiser bremser på vinterstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2011 høres ut som om stemplene sitter...eller sleidene på calipperene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2011 høres ut som om stemplene sitter...eller sleidene på calipperene... Burde jeg ikke merket det på at bremsene "henger" når jeg slipper pedalen f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2011 du burde merke litt,er skivene unaturlig varme etter en liten kjøretur?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2011 du burde merke litt,er skivene unaturlig varme etter en liten kjøretur?.. Merker ingen tegn til heng, heller ingen varmgang å snakke om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2011 hvaslags klosser bruker du?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 25, 2011 hvaslags klosser bruker du?.. De som ett eller annet merkeverksted i Göteborg har montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 26, 2011 Du tror ikke det er kalipper, men tror at kalipper er treg? Sent from my Desire HD using Tapatalk Var vel ikke det jeg skrev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 26, 2011 Var vel ikke det jeg skrev. Hva er forskjell på kalipper og caliper da? Enlighten me please, for jeg skjønte ikke helt hva du mente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 26, 2011 Nope, har avventet (det er ikke stål mot stål enda ) Dvs du har kjørt ca 60000km på klossene, synes ikke dette er helt unormalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 26, 2011 Dvs du har kjørt ca 60000km på klossene, synes ikke dette er helt unormalt. Nei, men derimot 60000km på skivene har jeg aldri vært borti på noen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 26, 2011 Kanskje du bare bremser for mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 26, 2011 Kanskje du bare bremser for mye? haha, kanskje Bilen går mye på langkjøring, det burde vel ikke slite all verden. Tidigere eier har kanskje stått på bremsen hele tida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 26, 2011 jeg kjørte orginal Touran på bane en helg på rudskogen å brukte nesten et sett klosser på cirka 20km hehe så har veldig mye med brukern å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 26, 2011 Et helt sett på 20km?, det går ikke ann vel, 200km? Min touran har gått ca 143000km, ikke byttet bremser foran enda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 26, 2011 oi sorry hehehe!!! 200 ja haha!! men orginale klosser sliten jævla fort når du har det gøy for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...