#1 Skrevet November 24, 2011 (endret) Noen som vet om foringen der man justerer spisinga bak består av 2 deler som man slår mot hverandre? Er vel nedre/indre/fremre i bærearmen bak. Noen som har etka som kunne sjekket det opp kanskje? - Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2011 Finner faktisk niks og nada delenr på den foringa. Virker som den ikke selges "løst", får kun delenr på hele bærebrua... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2011 (endret) Sjekka du etka Roar? Bestilte denne foringa på bilxtra, men når jeg heisa opp bilen idag for å sjekke om den var lik, så ser den foringen jeg kjøpte lik ut som den som sitter på bilen, men bare er halve av den som sitter der. Problemet er at bolten sitter fast i foringen så vi ikke for justert på 4 hjulskontroll. Om man snur foringen på bilde og setter dem mot hverandre, så har man ett bilde av åssen det ser ut på bilen. Bilde av foringa jeg kjøpte på bilxtra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2011 Som du ser på bildet så er det kun selve bærebrua det er delenr på i ETKA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...