Forespørsel Om Sterebygging - Dørlommer Golf 2

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har en forespørsel om det er noen som er flinke til å støpe glassfiber/bygge stereo.

Har lyst å få bygget om de originale dørlommene til golf 2 som er av plast til å huse 6,5" elementer.

Samtidig har jeg lyst å vinkle de litt osv, har en god ide om hvordan jeg vil ha det.

Tok en prisforespørsel på bilradiospesialisten, men det var way utenfor budsjettet.

Så derfor tenkte jeg å spørre om noen her inne hadde lyst å ta på seg arbeidet, mot betaling selvfølgelig.

Eventuelt, om dere vet om noen i Bergensområdet som driver med slikt, kanskje en henvisning?

På forhånd takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

Har en forespørsel om det er noen som er flinke til å støpe glassfiber/bygge stereo.

Har lyst å få bygget om de originale dørlommene til golf 2 som er av plast til å huse 6,5" elementer.

Samtidig har jeg lyst å vinkle de litt osv, har en god ide om hvordan jeg vil ha det.

Tok en prisforespørsel på bilradiospesialisten, men det var way utenfor budsjettet.

Så derfor tenkte jeg å spørre om noen her inne hadde lyst å ta på seg arbeidet, mot betaling selvfølgelig.

Eventuelt, om dere vet om noen i Bergensområdet som driver med slikt, kanskje en henvisning?

På forhånd takk :)

Ikke så veldig avansert men faller dette i smak? DSC08878.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, tenkte i en litt annen bane, men har funnet en som kan gjøre det for meg nå :)

Takk uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.