#1 Skrevet November 25, 2011 Heisann, Har en forespørsel om det er noen som er flinke til å støpe glassfiber/bygge stereo. Har lyst å få bygget om de originale dørlommene til golf 2 som er av plast til å huse 6,5" elementer. Samtidig har jeg lyst å vinkle de litt osv, har en god ide om hvordan jeg vil ha det. Tok en prisforespørsel på bilradiospesialisten, men det var way utenfor budsjettet. Så derfor tenkte jeg å spørre om noen her inne hadde lyst å ta på seg arbeidet, mot betaling selvfølgelig. Eventuelt, om dere vet om noen i Bergensområdet som driver med slikt, kanskje en henvisning? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2011 Heisann, Har en forespørsel om det er noen som er flinke til å støpe glassfiber/bygge stereo. Har lyst å få bygget om de originale dørlommene til golf 2 som er av plast til å huse 6,5" elementer. Samtidig har jeg lyst å vinkle de litt osv, har en god ide om hvordan jeg vil ha det. Tok en prisforespørsel på bilradiospesialisten, men det var way utenfor budsjettet. Så derfor tenkte jeg å spørre om noen her inne hadde lyst å ta på seg arbeidet, mot betaling selvfølgelig. Eventuelt, om dere vet om noen i Bergensområdet som driver med slikt, kanskje en henvisning? På forhånd takk Ikke så veldig avansert men faller dette i smak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2011 Nja, tenkte i en litt annen bane, men har funnet en som kan gjøre det for meg nå Takk uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2011 http://www.dynabel.no/Shop/List/D%C3%B8rpaneler-universal/601/1 om det kan være ett tips for fremtiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...