#1 Skrevet November 25, 2011 Hei folkens.. Er på jakt etter firma som tar på seg retting av felger, da jeg fikk med felger med bulk i på bilen jeg kjøpte. Har prøvd å søke litt rundt på forumet, og det nærmeste jeg finner er ett firma i Braskereidfoss som heter Tiretrade. Noen som vet om noe nærmere enn dette?? På forhånd takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2011 broder`n har fått retta noen felger på tiretrade:) ikke noe å utsette, hyggelige og trivlige folk:) har vel ganske ok priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2011 ring 97679103 er noen som holder til like utenfor elverum... husker ikke navnet på de men de er flinke edit er tire trade som det står ovenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2011 ivar andrå retter vel felger å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2011 ivar andrå retter felger ja jeg hadde mine hos han. tar 500 per felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2011 Retta opp 2 stk Borbet A felger hos Ivar Andrå for ett par år siden, ikke noe utsette på den jobben! Han tok 500,- pr felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...