#1 Skrevet November 25, 2011 Bruksbilen min er begynt å gå så mye dråligere det siste ukene, drar ikke som det gjorde tidligere. Har ikke fått tid å sjekket noe, noen som har noe ider hva jeg bør sjekke først er en 140 hk chippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2011 Etter hva jeg har lest her på forumet så er LMM ganske viktig på disse motorne, men det første som slo meg er tilstanden turboen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2011 Gåen katalysator er vel også en gjenganger på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2011 Fikk beskjed fra den lokale VAG forhandleren at tuboen va gåen. Men kjøpte meg først en ny lmm,og se der,bilen gikk igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2011 En god ide å lese litt i samletråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112562 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2011 Jeg opplevde at C4 TDIen jeg hadde gikk noe her grusomt og sota noe helt borti hampen....viste seg at det var en luftslange som hadde sprukket, jeg hørte ingen mer lyd ut over det ordinære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2011 Luft/trykkslangen i området der den går inn på innsugsmanifolden ( under luftføringstrakt i front h.s ) er vel et typisk sted det blir hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...