Anbefalte innlegg

Kunne gjerne tenke meg en cupleppe til Golf 4, planen er å ha den under den originale fangeren. Vet at slik leppe finnes til Audi A4, men jeg vil tro det ikke er så alt for stor foskjell på bredden til disse bilene.

For en stund siden såg jeg en slik leppe på en Passat 2000 mod, den hadde original fanger, helt nydelig.

Og med cupleppe mener jeg slik som mange har under RS-fanger, der ligger ligger små avstandstykker mellom leppe og fanger, og den har en litt bølgete form.

TS-Racing har det på sin rosa Audi A4 Avant, jeg ringte til de, men de hadde knust sin og klarte ikke få tak i ny.

 

Hvor får jeg kjøpt d?

Produsent?

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenke meg en cupleppe til Golf 4, planen er å ha den under den originale fangeren. Vet at slik leppe finnes til Audi A4, men jeg vil tro det ikke er så alt for stor foskjell på bredden til disse bilene.

For en stund siden såg jeg en slik leppe på en Passat 2000 mod, den hadde original fanger, helt nydelig.

Og med cupleppe mener jeg slik som mange har under RS-fanger, der ligger ligger små avstandstykker mellom leppe og fanger, og den har en litt bølgete form.

TS-Racing har det på sin rosa Audi A4 Avant, jeg ringte til de, men de hadde knust sin og klarte ikke få tak i ny.

 

Hvor får jeg kjøpt d?

Produsent?

Pris?

 

Mener Jostein Beddari (på forumet) hadde en slik på a4'en sin, du kan høre med han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dette på min, men det er ikke jeg som har mekka det til. Satt på bilen når jeg kjøpte den.

 

Det er ei SGI leppe, som måtte breddes 15 cm på midten eller noe.

 

Hjemmesida til SGI produsenten er: http://www.sgi-online.de/

 

Trykk så på A4 FRONT, og bla ned til den gule S4`n... Trykk deg inn der, og sjekk der.

 

Er det sånn du meiner!???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er en slik jeg mener.. såg meget bra ut på din bil:)

Får vel bare høre litt rundt å ser om jeg finner en plass de har disse..

 

Hva tror du om å ha d på en original fanger da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kjapt gikk d, et halvt minutt.. De skaffer på NBS og Tuning.no, det er de jeg vet hittil, hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror du om å ha d på en original fanger da?

 

Leppa er jo ganske nøytral, samtidig som den gjør mye med fronten, så jeg tror det kunne blitt bra jeg. Om ikke bra, så iallefall en forbedring : ja :

 

Så får du heller kjøpe fanger i ettertid :)

 

Magne Gunleiksrud (sorry om det blei feil) har jo også sånn leppe. Men ettersom jeg har finni ut i dag, så er ikke hans skjøta sånn som min.

 

Fikk ett bilde av han på PM i dag, hvor du kan se sånn delsvis hvor lang den er.

 

styling800a.jpg

 

Leppa skaffes iallefall på NBS (Norskbildelsente) etter det jeg veit. Min er vel kjøpt på http://www.tuning.no altså TSI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.