#1 Skrevet November 25, 2011 Hei hei Her kommer det et reisebrev fra Essen Motorshow 2011. Vi dro torsdag ettermiddag og har vært på messa i hele dag. I dag er egentlig pressedag, så det var ikke så mye folk. Mye å se der, det er helt sikkert. Ekstraordinært tregt og dårlig nett her på hotellet, så laster opp bildene når vi kommer hjem. Men en liten smakebit til å begynne med: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2011 BONER!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2011 Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2011 Ikke vær redd for å ta bilder av flere gamle Opeler: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2011 Åhh gamle gode Opler! bad ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2011 Dæven... Den Skodaen var litt smårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2011 Likte den commodoren/rekorden... fler bilder av denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2011 Eier/fører heter Jochen Reich, så litt googling fører til både bilder og filmer "en masse";). For øvrig regner jeg med at han skal kjøre oppvisning i kjelleretasjen på søndagen. Det gjorde han i alle fall sist jeg var der. Da får vi satse på at klubbkollegaene våre fester det praktiske karosseriet med BMW åtter inni til både stasjonær og levende film:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2011 Jeg filmer alt jeg kommer over jeg, dog fant jeg ut at kameraet det står HD på, absolutt ikke var av high-end kvalitet. Men det er da noe: Ankommer hotellet, dette er gjengen som begynner hardt og øker utover:) Dette vet jeg at noen liker: Til slutt er jeg VELDIG spent på hva dette er for noe: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2011 Spacers med lys i da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 26, 2011 Den Ascona B'n var nice! Har ikke flere bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2011 Spacere med lys?! Oppfunnet av Statens Vegvesen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2011 (endret) Jeg fortsetter å plage folk med bilder jeg Ikke førstevalget som passasjer: Varver ikke mer enn 11200 rpm: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 28, 2011 Bling: Joachim Næss likes this: Brabus kødda ikke med standen: Brabus gjerdestolper: Den før nevnte 85en som stod under presenning: Med en artig løsning på luftilteret: De som hadde standen denne bilen stod på: Hadde rett og slett for mye oettinger deler, så det fikk de frem slik: Mercedes viste frem den nye kolleksjonen: Og litt gammel opel igjen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 28, 2011 Til Baard... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2011 Hehe, har allerede spekket ny bil så vi får se om det blir ny Beetle Coupe til sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 28, 2011 Hehe, har allerede spekket ny bil så vi får se om det blir ny Beetle Coupe til sommeren. Det har jeg også, unntatt takluka. ABT delene er klare for levering også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 28, 2011 Det har jeg også, unntatt takluka. ABT delene er klare for levering også. Digger denne, så felgdesignet blir vel noe i denne gaten. 9x20" ET35 med 245/35 R 20" http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_2929.shtml Tipper jeg evt ender opp med hvit bil med denne dekoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 28, 2011 Å fyttigrisen, jeg skjønner at det er HER jeg skulle vært! Cosworth RS500, BMW E30 M3 og E46 M3 GT-R troner jo høyt på ønskelisten. Men oppi alt dette må jeg si at tanken slår meg; Fy feite så kul Peugeot RCZ egentlig er!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 28, 2011 Digger denne, så felgdesignet blir vel noe i denne gaten. 9x20" ET35 med 245/35 R 20" http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_2929.shtml Tipper jeg evt ender opp med hvit bil med denne dekoren. Jeg er ikke helt sikker hva jeg ender på av farge, men hvit er en stor mulighet. Mest sannsynlig 20" Forged BLQ eller no sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...