#1 Skrevet November 25, 2011 (endret) Hei hei! Styre med å få på gang en S2 coupe så trenge litt forskjellige deler, Mye av d er noe dill men hadde blitt glad om noen kunne hjelpe:) Da har jeg fått tak på d meste jeg trenger, takk for hjelpen. Men mangler fortsatt taktrekk, hyl ut om du har til bil med takluke! D er hva jeg kommer på i farten:) Mvh Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2011 heisann, jeg har jo taktrekk til coupe, men er kanskje litt dritt og sende det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2011 Hei! Er d me takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2011 (endret) ja, sorry at jeg har vært treig med og svare. sitteer i en audi cuope 2,3L er vel grått mener jeg og huske Lagt til etter 43 minutter: ser ikke alle trådene med mine innlegg så fint hvis du sender meg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2012 Bump:) fått tak på en god del, men mangler fortsatt taktrekk da mitt forsøk på å redde et jeg hadde fått tak på gikk i vasken hehe, er til coupe med takluke. hadde vært kjempe om noen har og har bry:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2012 (endret) Opp:) Noen som har et taktrekk? Lagt til etter 6 dager 13 timer: Opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2012 Opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2012 Hva trenger du. Har mye skit i verksted kom å hent ! Alt interiør jeg har 500spenn. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2012 Hei Johan! jeg mangler egentlig bare taktrekket å dekslene som er på de bakerste stolpene, men forstod at d enda var i bilen din å var vrient å få ut? men si fra hvis du tar d ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2012 Opp, trenger enda taktrekk! jeg har et tak uten takluke fra delebilen som jeg kan kappe av hvis noen vill bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2012 tror kanskje jeg har ett liggende fra s2 coupe. kan sjekke dette i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2012 D hadde vært topp!! men håper du har bry til å sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2012 Er fortsatt på leit etter taktrekk, hyl ut om du har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...