#1 Skrevet November 25, 2011 Hei, Holder på og montere et stereoannlegg i min touran 2008mod. Problemet er at det har blitt montert på en handsfri sak fra nokia. Betjeningsmodulen til denne sitter ved venstre side av dsg girspaken. Fra denne går det en kabel ned til styringsenheten. Det er denne kabelen jeg gjerne vil ha fjernet, men er litt usikker på hvordan jeg fjerner dette dekselt som sitter forran dsg girspaken. Det sitter sikkert samme deksel forran en manuell girkasse også. På dette dekselet sitter det en bryter for ESP og en for W(vinterprogram for dsg), det er denne jeg vil ha av. Håper noen vet hvordan jeg kan få av dette dekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2011 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2011 Sitter med en skrue midt i trodde jeg. Ellers bare til å klipse av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2011 Sitter med en skrue midt i trodde jeg. Ellers bare til å klipse av... Bunnen er dekt med gummi. Det virker som denne gummien er limt fast i dekselet(sitter hvertfall godt fast), merkelig hvis man har festet dekselet med en skrue under denne, men hva vet jeg:) Tør liksom ikke og benne alt for mye på dekselet heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2011 Bunnen er dekt med gummi. Det virker som denne gummien er limt fast i dekselet(sitter hvertfall godt fast), merkelig hvis man har festet dekselet med en skrue under denne, men hva vet jeg:)Tør liksom ikke og benne alt for mye på dekselet heller... Den gummien ligger bare helt løst. Men er sånn antiskli så kan virke som den sitter veldig fast ja.. Pirk den ut så ser du en skrue under der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2011 Den gummien ligger bare helt løst. Men er sånn antiskli så kan virke som den sitter veldig fast ja.. Pirk den ut så ser du en skrue under der. Takk, du hadde helt rett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2011 Hehe, det var bra. Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...