Anbefalte innlegg

Kan medele at Oslo politi har anskaffet seg 05 BMW 5 serie (sort) sivil bil da jeg oppdaget dette på vei hjem ifra jobb idag, heldighvis var det en annen som satt i saksa denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bmw 5 serie som sivil-bil ??? Fysj!!!!! En skam at våre skattepenger blir brukt til noe slikt..... : bråk :: eek ::fy:: nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har sett den. Hvis den har Bærumsskilter..... Kjør pent folkens : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har sett den. Hvis den har Bærumsskilter..... Kjør pent folkens : vinke :

 

 

Stemmer det Arne BP skilter......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Arne BP skilter......
HAr det ikke kommet til BR mon tro? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr det ikke kommet til BR mon tro? :confused:

Mye mulig det gikk så fort.....;-))

så iallefall b`en og gir meg vedr. neste bokstav....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass. Hr. Wang og undertegnede traff på denne bilen med fulle blålys på Mosseveien sent lørdag kveld med fulle blålys. Vi antok umiddelbart at dette kun var noen rånere som var ute å hadde det morro med de nye neonlysene sine. Lysene virket ikke så skarpe og tydelige som jeg tidligere har sett på andre politibiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr det ikke kommet til BR mon tro? :confused:
Joda, står en BMW 5-serie uttafor her med BR100XX :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, står en BMW 5-serie uttafor her med BR100XX :D
Noe å skryte av at det står en Bmw utenfor da ?? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av hva jeg observerer på mine daglige turer på E6 til Gardermoen så er minst 90% av nye 5-serie BMW svarte og har BP/BR-skilter da, så det er nok ikke enkelt å skille ut en UP-bil ifra disse dersom den ikke har noen kjennemerker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av hva jeg observerer på mine daglige turer på E6 til Gardermoen så er minst 90% av nye 5-serie BMW svarte og har BP/BR-skilter da, så det er nok ikke enkelt å skille ut en UP-bil ifra disse dersom den ikke har noen kjennemerker.

Som oftest har sivile biler ekstra speil innvendig, ikke hengerfeste eller noen klistremerker ala N-merke, de har flere antenner og ekstralys på støtfangeren foran (med blåskjær i..hehe). Og ikke minst ALLTID nyvasket. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stort sett er de svarte bmwene med blå lys tilhørende UD og statsministeren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte henger ID-kortet på innvendig speil.

Dere minnet meg på den gangen jeg hadde som prosjekt å lage en liste over alle sivilbiler med reg.nr. Det var tider det...:)

 

Det ble faktisk en lang liste....lurer på hvor den filen er nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.