Anbefalte innlegg

100% strøkne venstre/høyre originale ur q dører selges med vinduer/dørtrekk, speil.

 

Er ny lakkerte grønn met. Kan enkelt mattes ned ved fargebytte.

 

Pris: ? Fornuftige bud vurderes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke.

Mangler pris, se forumreglementet. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er fornuftige bud, er ikke det en pris ? Uansett bud over 1kr for begge dørene, bilder kommer i morgen kveld, er som nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er det mye riper i rutene/speilene?

Er det med el-heis?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, skal få tatt bilder i kveld, er med manuell heis, er grønn tonede ruter. Mener ruter er nye. Dvs ingen riper. Speil er også som nytt, men skal gå gjennom de i kveld :)

 

Lagt til etter 1 dag 2 timer:

 

Bilder av dører, ser som sagt ut som nye å er litt leit å ta bilder av siden de er så blanke. Listverk, gummi tettninger ser også veldig nye ut, men er nok brukt.

005.JPG

008.JPG

009.JPG

007.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er fornuftige bud, er ikke det en pris ? Uansett bud over 1kr for begge dørene, bilder kommer i morgen kveld, er som nye.

Vet aldri når jeg kan få brukt for disse..

Da byr jeg kr 500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da byr jeg 750,- hard cash!! :)

Og kan hentes på dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiai! Ypper du til budkrig!? ;)

 

1000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1250,- Penger er det eneste jeg har nok av!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2700,-

Har satt av 10k til nye dører, så lite vits og by noe mere nå folks :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1250,- Penger er det eneste jeg har nok av!! :)

 

hehe.. skal huske du er så rik om det er noen deler jeg skal selge tid deg i fremtiden (har litt ur quattro parts liggende ) : smil :

 

Sorry ot Jon A , men jeg klarte ikke la vær.. Her er det jo bare å sette prisen til 10 000kr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :)

Har gitt meg på budrunden, budsjettet var 3k, er ikke såå interessert i dørene :P

Menneh du får sende meg en liste over deler du har til urquattro du har for salg da, Helge?

Er pr.d.d intr. i noen forskjermer/bakskjermer f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er sikkert værdt 10 000kr. Det er de strøkneste ur dørene jeg noen gang har sett. Bør helst hentes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har jeg fortsatt høyeste bud? Snart 3 måneder siden budrunden startet. (ikke for å mase altså)

Sigurd

 

Lagt til etter 2 dager 13 timer:

 

Prisen er fornuftige bud, er ikke det en pris ? Uansett bud over 1kr for begge dørene, bilder kommer i morgen kveld, er som nye.

__________________

http://www.jonus-racing.no

Hei igjen!

Ikke for å ødelegge tråden til selger, men å svare på henvendelser kan da man i det minste forlange? At selger ikke vil ta seg bryet til dette, vil jeg si at det er mangel til respekt til medlemmene som har vært med på budrunden!

Mye mulig at selger mener de er verdt mye mer enn høyeste bud, men det ser ikke ut som det! Hadde vært greit om selger informerte at han valgte å trekke dette ut?

Så langt useriøst synes jeg!

I`m out!!

S. Bakken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, så ikke denne posten før nå. Er desverre flere en forum medlemmer som kjøper ting her. Dørene ble solgt til over dobble budet ditt. Hva mente du med at de ikke var verdt mer en høyeste bud ? Har ikke fått mail eller tlf fra deg ang dørene så beklager at denne annonsen ikke har blitt fulgt med på hver dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, så ikke denne posten før nå. Er desverre flere en forum medlemmer som kjøper ting her. Dørene ble solgt til over dobble budet ditt. Hva mente du med at de ikke var verdt mer en høyeste bud ? Har ikke fått mail eller tlf fra deg ang dørene så beklager at denne annonsen ikke har blitt fulgt med på hver dag.

 

Hei!

Det jeg mente er at når budrunden er åpen i denne tråden som i dette tilfellet, kan du ikke avslutte uten å opptatere oss som byr!

Hvordan kan vi vite at du har fått høyeste bud på din pm???

Hva jeg mente at de ikke er mer verdt enn høyeste bud, er det vel alltid sånn når man skal selge! For min del kunne jeg vært med mye lengre på denne budrunden hvis du hadde holdt oss litt opptadert! I tillegg så skjønner jeg at det er flere forum medlemmer som kjøper ting her, men det er bare å være litt ryddig kanskje?

Men dette er ikke et problem for meg, ville bare si i fra!

Sigurd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.