#1 Skrevet November 26, 2011 (endret) Hei Jeg begynte å bytte multireim og strammehjul+ løpehjul på bilen istad, men fikk ikke ut strammeren (pga radiator) Så før jeg begynner og plukke av fronten vil jeg bare høre om det er mulig og få ut strammeren uten og ha av fronten eller om den må av. På forhånd takk for svar (motorkode bpw) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2011 Gjorde samme jobben i dag Litt av en drittjobb,, skal sies at jeg gjorde det på a4 b5 1.9 tdi men jeg måtte da av med fronten, og av meg viften. Veldig deilig når du er ferdig tho. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2011 Gjorde samme jobben i dagLitt av en drittjobb,, skal sies at jeg gjorde det på a4 b5 1.9 tdi men jeg måtte da av med fronten, og av meg viften. Veldig deilig når du er ferdig tho. Æsj da håpet og slippe det, trodde jeg solgte det herre (av med fronten for alt) når jeg solgte a6`en med v6 tdi hehe Men da får jeg ta det neste helg. takk for info christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...