Største dimensjon på ispigg?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som vet om man får tak i ispigg i 17 eller 18"? Hadde vært ålreit å sluppet å gå til innkjøp av nye bremser for å få på mindre felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Noen som vet om man får tak i ispigg i 17 eller 18"? Hadde vært ålreit å sluppet å gå til innkjøp av nye bremser for å få på mindre felger.

 

Vet det er en del som sender dekk i større dim til finland for regumilering og montering av is-pigger,

såg noen 18" i sommer som såg meget tøft ut :) Kan eventuelt høre med han hvordan han gikk fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde vært fint, har noen 18" vinterdekk som hadde vært perfekt til dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme lurer jeg på. Kunne tenkt meg å prøvd ispigg på A3en :D Men må ha min 17" jeg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne. Trenger dekk senest februar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Noen som vet om man får tak i ispigg i 17 eller 18"? Hadde vært ålreit å sluppet å gå til innkjøp av nye bremser for å få på mindre felger.

 

Er no ikkje bremsene du ska bruke: rolleyes

Søkte litt rundt om og finn ikkje noko større en 16": mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde to dimensjoner:

Hei:

har igjen noen på lager,

4 stk 17/ 63-17" 280 pigger pr dekk,

4 stk 215/45-17" 336 pigger pr dekk,

 

Best å gå for breiest eller? Sliter med å skaffe smale 17" så tenkte å bruke bbs e50`ene.. de er jo 10" :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bli jo tyngre å dra rundt jo mer pigg det er, men du har vel mer enn nok med krefter så det burde ikke være noe problem :)

de smaleste burde vel gå greit på 7-7,5 toms felger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se hva jeg finner av felger, men flere pigger betyr vel mere grep.. og det kan man like :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen 17" 7,5 antera felger du kan få billig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velg så smale piggdekk som mulig uansett felgdimmensjon, husk også å sjekke hvilke overheng på piggen de kan levere? Stort overheng egner seg best ved snøfall og god vintersåle, levetida på dekkene blir redusert med stort overheng ... Tror største overheng er 7 - 7,5 mm, minste på rallypigg er vel 4 - 4,5 mm.

 

Du kan også få borret dekk med limt pigger etter ønske .... Ikke billig ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde to dimensjoner:

Hei:

har igjen noen på lager,

4 stk 17/ 63-17" 280 pigger pr dekk,

4 stk 215/45-17" 336 pigger pr dekk,

 

Best å gå for breiest eller? Sliter med å skaffe smale 17" så tenkte å bruke bbs e50`ene.. de er jo 10" :o

 

Av ren nysskjerrighet? dette var nye dekk? hva er prisen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.