Dimmensjoner sommerdekk 50senk MK6

Anbefalte innlegg

Har noen felger som skal på Caben til sommeren.... de trenger dekk!

 

19" ET45 8 1/2

Bilen skal senkes med fjærer (håper på 50 senk)

 

Hvilken dekk dim blir riktig da?

 

Har tenkt å kjøpe nytt og jeg har prøvd en god del forskjellige dekktyper da jeg har hatt mange

forskjellige felgsett :)

 

Bridgestone Potenza passer MINE behov utmerket, dette dekket jeg er mest førnøyd med.

Så jeg har sett på følgende: 225/35 R19 84Y (vet ikke pris enda) :o

Hvor burde jeg kjøpe dekkene ifra?

 

Men går dette bra mtp. dim og senk og subbing +++ ? :confused:

potenza_re050a.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen felger som skal på Caben til sommeren.... de trenger dekk! 19" ET45 8 1/2 Bilen skal senkes med fjærer (håper på 50 senk) Hvilken dekk dim blir riktig da?

 

Har tenkt å kjøpe nytt og jeg har prøvd en god del forskjellige dekktyper da jeg har hatt mange

forskjellige felgsett :)

 

Bridgestone Potenza passer MINE behov utmerket, dette dekket jeg er mest førnøyd med.

Så jeg har sett på følgende: 225/35 R19 84Y (vet ikke pris enda) :o

Hvor burde jeg kjøpe dekkene ifra?

 

Men går dette bra mtp. dim og senk og subbing +++ ? :confused:

potenza_re050a.jpg

 

Ville helt klart valgt 225/35 19 på 8,5x19 ET45 på Golf 6 ja, 235 tror jeg kan subbe og 215 blir "unødvendig smalt" med 50mm senk.

 

Jeg trodde Bridgestone var et av dekkmerkene som bråket mest og Golf 5/6 er vel kjent for å ha litt dekkstøy, så ville nok valgt dette hvis grep teller mer enn komfort. Ville kanskje vurdert Dunlop/Conti/Michelin/Hankook også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville helt klart valgt 225/35 19 på 8,5x19 ET45 på Golf 6 ja, 235 tror jeg kan subbe og 215 blir "unødvendig smalt" med 50mm senk.

 

Jeg trodde Bridgestone var et av dekkmerkene som bråket mest og Golf 5/6 er vel kjent for å ha litt dekkstøy, så ville nok valgt dette hvis grep teller mer enn komfort. Ville kanskje vurdert Dunlop/Conti/Michelin/Hankook også.

 

Tusen hjertelig takk for det RK:)

Da blir det disse dekkene, og det du sier er helt korret etter det jeg selv har opplevd

noe mer dekkstøy men grepet (er helt konge!) OG DET teller mest ;)

 

Igjen takk.

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen hjertlig takk for det RK:)

Da blir det disse dekkene, og det du sier er helt korret etter det jeg selv har opplevd

noe mer dekkstøy men grepet (er helt konge!) OG DET teller mest ;)

 

Igjen takk.

:tilber:

 

Bare hyggelig! Ville sett etter Dunlop Sportmax, fin kombo av pris, komfort og kjøreglede etter min erfaring, selv om jeg ikke har prøvd de på Golf 6. Bror JT har kanskje også tips til dekk siden han har hatt mange Golfer og Golf 6 cab nå, send han en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.