Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bytte interiørlistene i en Audi A6 Avant. Bilen er en 2009-årsmodell (Facelift med S-line interiør). Er det forskjell på interiørlistene (festene) på en 2009-2011 og biler fra 2006-2008?

Hvis noen har tilgang til ETKA (oppdatert) er det sikkert lett å sjekke...

Skal bytte interiørlistene på dører (4 stk.), dashbord (1 stk.) og midtkonsollen (5 deler).

 

-Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke svar på det du spør om, men det er da flere lister på dashbordet en 1stk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke svar på det du spør om, men det er da flere lister på dashbordet en 1stk...

 

Ja, det stemmer!

Men lista som går rundt speedometer etc. skal ikke byttes. (Den er allerede i alu. design)

Det som skal byttes er alle fire dekorlistene på dørtrekka, alt dekor rundt girkassa og en dekorlist over hanskerommet (på dashbordet)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på de rundt vent. dysene, ved tenningslås og lysbryter også jeg...

 

Jeg vet iallefall at de på dørene bare er klipset på, jeg vil også TRO de er like etter facelift, men setter ikke penger på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.