#1 Skrevet November 27, 2011 (endret) Sportseter i stoff, komplett, dørsider, dashbord og masse andre deler til passat 1.8T 99mod Trendline selges! Bare å spørre hvis det er noen som trenger noe, har en god del. Seter og dørtrekk- 4500.- Jeg vet ikke hva dette ligger på men kom med bud. Siden forumreglene krever prisantydning så får jeg bare sette en. Det ligger bare og er i veien uansett. Bilder aner jeg ikke hvordan jeg legger inn her, men hvis det er ønskelig så kan dere sende meg en pm, med mailadr så kan jeg ta noen bilder og sende det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2011 Bilder, modell, og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2011 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Mangler pris, se forumreglementet. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2011 (endret) Bump! Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2011 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2011 Lysmodul taktrekk midten forran ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg tror jeg har hele taktrekket liggende, skal sjekke det opp. Lysmodul taktrekk midten forran ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2012 Er det bare taklys du skal ha? QUOTE=Ola Andersen;2462225]Lysmodul taktrekk midten forran ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...