Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte ein liten tur på Fredag, ikkje unormal kjøring, litt høgt turtall på 2gir kansje :P

Så etter litt så merket eg att bilen var heilt slapp, va ikkje noe drag i den lengre.

Må gire ned til 1-2 gir når eg ska kjøre i motbakker osv..

Noken som har peiling på ka som kan verre galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

symptomer? kun dårlig drag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dårlig drag, og litt nykking..

Har dårligt eksosanlegg vist det har noe og si på desse?

Har sjekket plugger.

Misstenker LMM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville prøvd meg på LMM først altså. Dette som var problemet når jeg hadde det samme med min 1.6 Golf 3.. :) Da nykket den og gikk helt forferdelig dårlig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg type 1,8 du har, men lmm er det ikke så veldig mange av som har.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er coilen som har blitt ødelagt je.. høres ut som samme problem jeg hadde på vent'n min..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det var nok ingen lmm der gitt :P

Noken som har vert borti att bilen går dårligere når eksosanlegget er av midt under?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal vel ikke gå såpass mye dårligere med eksosen av ihvertfall :P

1.8 er vel monopoint injection, som såvidt jeg vet er ganske skuddsikre greier. Ville begynt å se på tenningen jeg også. Kan komme en lang vei med nytt fordelerlokk, rotor;) Mange som glemmer at dette faktisk er SLITEDELER som må byttes i blandt!

Hvis ikke det hjelper kan det jo være at du har fått kondens i tanken nå i høstregnet. Skjelden at sånne ting skyldes noe komplisert, men det kan ofte være en kjip jobb å feilsøke det :)

Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.