#1 Skrevet November 27, 2011 NY GTI Ratt mk6 med eller uten MF 4000nok passer til: passat 3c passat CC golf MK5 golf MK6 touran tiguan EOS Scirocco Polo NY shanan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2012 Hei er rattet solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2012 Hei Rattet er solgt, men jeg har en mer R-line http://forum.vacn.no/showthread.php?243550-R20-Ratt-nye&highlight= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2012 Hei Jeg vil ha et uten multifunksjon og dsg siden bilen min ikke har dette, vil helst ha et ratt som ikke er flatt i bunnen siden jeg skal ha det i Caravellen min, jeg kjører endel med henger og da blir det mye ratting... Men vis du får takk i noe eller hører om noen som har må du gi beskjed... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...