Baklykter og sideblink til Caddy...

Anbefalte innlegg

Etter å ha søkt i hytt og gevær på forumet og forsøkt mange av linkene hvor man kan få stylinglykter til så vel Golf som Polo og det som verre er, så finner jeg ikke ut av det jeg egentlig leter etter...

 

En kamerat leter etter hvite (eller annen type stylinglykter) baklykter og sideblinkere til sin 1998 Caddy.

 

Enten er jeg helt idiot som ikke klarer å lete meg fram her, eller så er det rett og slett snaut med sånt til denne kassa... :confused:

 

Noen som kan bidra?

 

Edit : Og for de som lurer på hvorfor denne tråden havnet i "tuning" i steden for "styling", så er det mange av oss... :fy:

 

Moderator må gjerne flytte den... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideblinkere er enkelt, det er de samme som Golf 3/4, Passat 4/5, New Beetle og en håndfull Seater. Baklykter er det nok værre med, tror aldri jeg har sett noen alternativer der.

 

Edit: Flyttet tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Per, du Per... :tilber:

 

Ikke bare svarer du på det jeg spør om før det har gått opp for meg at den ligger feil, men etter at jeg har editert innlegget mitt og bedt om flytting, så er også dette gjort før jeg rekker å oppdatere mitt eget skjermbilde...

 

Hvordan i h... kan du være så kjapp da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i h... kan du være så kjapp da? :D

 

Super powers! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde slik caddy før og det er svært lite slikt styr til den.

Baklyktene mine spraya jeg med rød "sotespray" og monterte inn et ekstra kjørelys bak.

 

Har heller aldri sett stylinglykter framme til denne bilen...

Hviteblinklysa framme er ikke like den vanlige poloen, men koster vel rundt 800 på møller for noen nye.

 

Ellers kan man montere emblemfrigrill og kamei spoiler på hovedlyktene.

 

Om man skal være max harry så kan man gjør det jeg gjorde på min... Montere 2x dioder på taket:D:D.... Ble ganske kult i mørket. Etter et år ble jeg stoppa og da var det slutt på det:(

bldiode.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hviteblinklysa framme er ikke like den vanlige poloen, men koster vel rundt 800 på møller for noen nye.

 

De er like som på Seat Ibiza/Cordoba/Inca og Polo Classic/Variant, pluss at siste årsmodellen før den nye Caddy kom hadde hvite blinkere fra fabrikken. Alle de nevnte Seatene brukte hvite blinkere fra begynnelsen, så brukte lamper bør ikke være vanskelig å oppdrive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er like som på Seat Ibiza/Cordoba/Inca og Polo Classic/Variant, pluss at siste årsmodellen før den nye Caddy kom hadde hvite blinkere fra fabrikken. Alle de nevnte Seatene brukte hvite blinkere fra begynnelsen, så brukte lamper bør ikke være vanskelig å oppdrive.

 

Seat Inca tror jeg ikke passer(mye mindre, bygger ikke like langt bak), men som du sier classic/variant passer ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har faktisk rett! : eek : Seatens blinkere er ikke de samme. Det er tydeligvis små detaljer som skiller, jeg har alltid vært under den oppfatningen at de er like :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak er eneste løsningen engelske lamper. Enten engelsk høyrelys (uten ryggelys), slik jeg hadde på min.

 

Eller en annen løsning jeg tenkte på først etter å handla lampe: Engelsk venste baklys (uten tåpelys). Den orange blinklysstripa lakkes rød med Folia-Tec og blinklys kobles opp (naturligvis med Silverstar eller Diadem-pære) i ryggelyset. Clusteret på Caddy er rimelig primitivt, så dette skal enkelt la seg gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har faktisk rett! : eek : Seatens blinkere er ikke de samme. Det er tydeligvis små detaljer som skiller, jeg har alltid vært under den oppfatningen at de er like :(

 

Om man ser under bilen er det nesten KUN Seat deler der...

 

Den engelske løsningen er ikke så dum, heller ikke den med å flytte blinklysa inn i ryggelysa....

Men av erfaring er Caddy ikke den beste bilen å rygge med og det blir ikke noe bedre uten ryggelys......men det ser bedre ut da.

 

Om jeg hadde hatt min Caddy i dag hadde jeg nok satt blinklysa ned og mekka meg noen nye kjøre lys bak:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.