#1 Skrevet November 28, 2011 Kjørte en tur til butikken i dag, handlet og i det jeg skulle starte bilen så kveltes den bare. Starteren går og den tenner to-tre ganger så stopper den bare. Ikke sjans å få opp noe turtall. Prøvde startgass men den gikk da bare på startgassen. = ikke noe med tenningen. Kan dette være bensinpumpa? Parkerte i oppoverbakke og trodde kanskje det var kondens e.l. Men vet det er min 10 l på tanken... Ps. stemmer at det er 2 stk pomper på denne? en som drar bensin ut av tanken og en som dytter den videre? Audi 80 2.0 1992 mod Motorkode: ABK Motoreffekt: 85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2011 Oppdatering: Fylte på kondensfjerner tidligere i dag, lot bilen stå 2 timer, og så startet den på 1.omdrening. Kan det fortsatt være bensinpumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2011 du kan jo prøve å bytte bensinfilter først, så er hvertfall det utelukket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2011 Når du vrir om nøkkel til "glødeposisjon" hører du en summelyd? Jeg ville prøvd å gi pumpa på tanken et kakk. Det hjalp på min. Gjorde dette to-tre ganger i uka når bilen døde ut. Endte med at jeg bytta pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2011 Takk for gode svar Fikk start på bilen etter å ha fylt på kondensfjerner, siden så har den funket normalt. Så nå kjører jeg rundt og er spent på når den stopper neste gang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...