#1 Skrevet April 5, 2005 Noen som har forslag til felger til min A4 B5? Hadde tenkt å sette på FK sine Edition4, men di kan ikke leveres før i sommer, og nå begynner det å haste med nye felger/dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2005 En sikker vinner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2005 En sikker vinner.. Litt for vanlig det da... vil helst ha noen som har svart eller gunmetal senter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2005 Str og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2005 Str og pris? 17" prisen bør ikke være for høy ca 6K for alle 4 sånn ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2005 Noen som har forslag til felger til min A4 B5?Hadde tenkt å sette på FK sine Edition4, men di kan ikke leveres før i sommer, og nå begynner det å haste med nye felger/dekk... Jeg hørete med powerzone om de kunne levere fk sine edition 2 til meg. Han sa at ventetiden var 3 uker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2005 Jeg hørete med powerzone om de kunne levere fk sine edition 2 til meg. Han sa at ventetiden var 3 uker... men edition 2 er vell ikke nye er di? Edition 4 er visst enda ikke produsert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2005 Jeg hørete med powerzone om de kunne levere fk sine edition 2 til meg. Han sa at ventetiden var 3 uker... ALT hos powerzone har en ventetid på 3 uker. Desverre for de er det ikke slik, men heller 3 mnd (hvis du har flaks). beklager hvis jeg spora av tråden litt er nå Btw: Så syntes jeg du bør gå for RS4 felgene til a4'n ellers OZ superleggera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2005 Ingen flere forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2005 Hvis du venter ett par uker til så kommer det en dekksjappe til i Alta har jeg hørt rykter om, og de skal ha omentrent samme pakkepris på felger som Sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2005 Hvis du venter ett par uker til så kommer det en dekksjappe til i Alta har jeg hørt rykter om, og de skal ha omentrent samme pakkepris på felger som Sharif. hmm... hvor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2005 Vet ikke enda, men det går noen rykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 7, 2005 Er vell bare å vente å se da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 7, 2005 Æ ville tatt Toora T940 i 17", hvis æ skulle hadd 17". Hvis du går å ser på Anders Reinholds sin bil, han har disse felgene på en Audi 80. Ligger ute som siste bilder i galleriet, så hvis du e snar så får du se dæm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...