#1 Skrevet November 28, 2011 Har en 1998 1.6-liter som dunster bensinlukt i ved oppstart og under kjøring. Har lagt merke til det de 2 siste turene og felles for begge gangene er at det kanskje har gått en uke mellom hver gang den har blitt kjørt. Litt usikker på om lukten ga seg noe etterhvert eller om jeg ble vant til lukten. Det var heller ikke lange turen, men kanskje du har et tips likevel? Har som regel barn i bilen, så dette må jeg finne ut av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2011 I dag, på vei til min fetter for å se på problemet med bensinlukt ble problemet vesentlig verre og det var ingen tvil når vi åpnet panseret. Trodde først det var bensinslangen inn, men plasten rundt den metalltappen er sprukket og det er forsøkt tettet tidligere. Noen som vet delenr eller navn på hva som må byttes? Er det hele injection-"greia" som må byttes? Håper bildene hjelper noe på dårlig faglig forklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2011 Hei vet ikke delenr Men vet en ting at denne bil har jeg ikke ville startet før dette er fiksa. slep den til verksted billigere og bedre enn BANG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2011 Den blir ikke kjørt før dette er fikset, nei. Dette er en del som en lett kommer til, så ser ikke noe grunn til å dra den til et verksted riktig ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2011 Delen var grei å bytte, men nå fusker den litt. Konsekvent etter start, går det ca 30-60 sekunder før den detter på turtall og bruker ca 15-20 sek for å hente seg inn igjen. Den har også begynt å dra dårlig generelt på alle gir. Enten har jeg glemt å sette på noe eller så er det et nytt problem? Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...